Kevät SRA 2022

KEVÄT SRA 2022 KILPAILUKUTSU

Turun Reservialiupseerit – Turun Reserviläiset ry järjestää Varsinais-Suomen reservipiirien Kevät SRA 2022 kilpailun Raision Temppelivuoressa 14.5-15.5.2022

Kilpailu on samalla Varsinais Suomen reserviläispiirien mestaruuskilpailu.

Kilpailun johtaja: Olli Juntunen

Kilpailun ratamestari: Joose Olli

Tekninen asiantuntija: Jussi Raulisto

Rastit: Kilpailussa ammutaan 6 rastia. Rasteista 3 ammutaan kiväärillä (ampumamatkat 1-30 m), 3 pistoolilla (ampumamatkat 1-20m),. Kokonaislaukausmäärän ollessa yhteensä noin 100 ls minimissään.

Kilpailuluokat: H20, D, H, H50. Kilpailu ammutaan kahtena päivänä.

Toimitsijakilpailupäivälle lauantaina otetaan toimitsijoiden lisäksi enintään 16 kilpailijaa.

Varsinaiselle kilpailupäivälle sunnuntaina otetaan mukaan enintään 48 kilpailijaa.

Aikataulu: Kilpailu alkaa lauantaina 14.5 ja sunnuntaina 15.5 klo 08.30 ilmoittautumisella ja asetarkastuksella. Kilpailijapuhuttelu ja ammunta alkaa klo 09.00.

Ilmottautuminen ja maksut: Kilpailuun ilmoittaudutaan Turun Reserviläisten verkkosivujen kautta www.turunreservilaiset.fi/kevatsra. Ilmoittautuminen alkaa Varsinais-Suomen piiriin jäsenille 4.4.2022 ja muiden osalta 18.4.2022. Ilmoittautuminen päättyy 1.5.2022. Osallistumismaksu on 40 euroa ja se maksetaan ilmottautumisen yhteydessä. Maksua ei palauteta.

Vakuutusturva: Kilpailijoilla tulee olla voimassaoleva SRA-ampujan status ja vakuutusturva, joko Reserviläisen toimintaturva tai SAL:n kilpailulisenssi. Todiste vakuutusturvasta, SRA-statuksesta ja reserviläisyhdistyksen jäsenyydestä on esitettävä asetarkastuksen yhteydessä.

Asetarkastus: Asetarkastuksessa tarkastetaan kivääri, pistooli ja kotelot.

Muuta: Kilpailumaksuun sisältyy lämmin lounas ja kahvi. Aseettomien on mahdollista ampua järjestäjien laina-aseilla. Ilmoita laina-aseen tarpeesta ilmoittautumisen yhteydessä. Sairaana ei saa osallistua kilpailuun.

Rastikuvaukset: Julkaistaan 1.5.2022 Turun Reserviläisten www-sivuilla osoitteessa: www.turunreservilaiset.fi/kevatsra

Tiedustelut ja kysymykset: olli.juntunen@hotmail.com

Ilmoittaudu mukaan kilpailuun

Osallistumismaksu on 40 euroa ja se maksetaan Turun Reserviläisten tilille FI07 4309 2220 0943 00. Viestiksi: KevätSRA, Etunimi, Sukunimi.

Maksu on maksettava heti ilmoittautumisen yhteydessä, maksaneet hyväksytään kilpailuun. Maksamattomat Pending tilassa olevat poistetaan 3vrk kuluessa.

Ilmoittaudu SSI Palvelussa

Laina-aseelliset ampujat voivat ilmoittaa tarpeestaan 9.5. mennessä lomakkeella https://forms.gle/d8QZDzUVXYeLzeBY8

Rastikuvaukset

Alustavat kuvaukset löytyvät linkillä https://docs.google.com/document/d/14jQuEN0PpLOMkmhm0lwrcYwdrHKbG6AGxzc3HQFWoP0/