31.1.2024

Jäsenmaksulaskuissa virheellisiä viitenumeroita (26.1.2024)

Hyvä Varsinais-Suomen Reserviläispiirin jäsen,
Osaan postitse lähettämiimme jäsenmaksulaskuihin on päätynyt teknisen vian vuoksi virheellisiä viitenumeroita. Virheellisen viitenumeron takia jäsenmaksua ei ole mahdollista maksaa laskusta löytyvillä maksutiedoilla.

Mikäli haluat maksaa vuoden 2024 jäsenmaksusi ja mahdollisen Toimintaturva-jäsenyyden mahdollisimman pian, löydät oikean viitenumeron sähköisestä jäsenasioinnistamme, josta voit ladata laskun PDF-muodossa. Sähköiseen jäsenasiointiin kirjaudutaan alla olevalla linkillä.

Kirjaudu sähköiseen jäsenasiointiin

Käyttäjätunnuksena toimii jäsennumerosi. Löydät sen jäsenkortistasi tai jäsenmaksulaskustasi. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla salasana tulee tilata jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen klikkaamalla Unohditko salasanasi? -painiketta.

Sähköisen jäsenasioinnin Laskut-välilehdeltä löydät vuoden 2024 jäsenmaksulaskusi. Voit suorittaa jäsenmaksusi sähköisestä jäsenasioinnista löytyvällä laskulla, sillä PDF-muodossa olevalla laskulla viitenumero on tarkistettu ja se on oikea.

Lisäksi toimitamme myöhemmin Teille postitse uuden, korjatun paperilaskun. Mikäli maksatte jäsenmaksun jo nyt, voitte jättää huomiotta myöhemmin tulevan paperilaskun.

Pyydämme ystävällisesti, ettette maksaisi jäsenmaksuanne ilman viitenumeroa, vaan tarkistatte oikeat maksutiedot sähköisestä jäsenasioinnista tai odotatte uuden laskun saapumista.

Jäsenpalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut, minkä vuoksi suosittelemme suosimaan sähköistä jäsenasiointia. Ongelmatapauksissa voit olla yhteydessä sähköpostitse jasenasiat@reservilaisliitto.fi tai puhelimitse arkisin klo 10–14 numerossa 09 4056 2010.

Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!

Ystävällisin terveisin,