Erä- ja urheilujaosto

Vuoden 2021 alusta erä ja urheilujaosto järjesti jäsenillemme järjestäytymiskokouksen jossa jaoston vetäjäksi valittiin Jussi Vaittinen.

Jaosto kokoontuu pääsääntöisesti kuukausittain ja kokoukset ovat avoimia kaikille jäsenillemme. kokouskutsut lähetetään sähköpostitse ja niistä ilmoitetaan myös sivujemme tapahtumakalenterissa.

Jaoston tarkoitus on järjestää monipuolisesti jäsenillemme niin urheilu kun erä-painotteista ohjelmaa, sekä kannustaa mukaan erilaisiin tapahtumiin, kuten jotoksille ja marsseille. Jaostossa on järjestetty esimerkiksi kuntokävelyretkiä, frisbeegolfia, ja muita liikunnallisia kokoontumisia. Retket ovat suuntautuneet Turun seudun luontopoluille ja retkillä on nautittu yhdistyksen tarjoamia eväitä.

Jaoston järjestämistä tapahtumista tiedotetaan tapahtumakalenterissa, sekä sähköpostitse.

Mikäli sinulla on mielessä erä tai urheilupainotteinen tapahtuma, tai haluaisit päästä kokeilemaan jotain uutta lajia, niin voit esittää asiasi jaoston vetäjälle tai tulla kokoukseen ottamaan asian esille. Pyrimme järjestämään tapahtumia jäsenistön kiinnostuksen mukaan.

Mikäli sinulla on kysyttävää jaoston toiminnasta ota ensisijaisesti yhteys jaoston vetäjään

Jussi Vaittinen 045 1462868

Alla olevasta linkistä pääset tutustumaan jaoston materiaaleihin kuten kokouspöytäkirjoihin.

Erä ja urheilujaoston materiaaleja