Ammunta

Ammunta on yhdistyksemme suosituin toimintamuoto, alla olevista linkeistä pääset tutustumaan ammunnan eri lajeihin ja ampumaratojen käyttöön. Harjoituksiin osallistuminen ja ampumaratojen käyttö edellyttää lähtökohtaisesti jäsenyttä.

Ampumatoimintaa suunnittelevat ja siitä vastaavat ammuntaa aktiivisesti harrastavista jäsenistä koottu ampumajaosto. Jaosto ja sen kaikki kokoukset ovat avoimia kaikille jäsenille. Aktiivinen osallistuminen harjoitusten ja kilpailuiden järjestelyihin jaoston kautta mahdollistaa yhdistyksen ampumatoiminnan kasvun ja kehityksen. Jaoston vetäjänä toimii Tapio Santavuori. Jaosto kokoontuu kuukausittain. Kokouskutsu lähetetään sähköpostitse, sekä siitä ilmoitetaan sivujemme tapahtumakalenterissa. Ampumajaoston pöytäkirjat ja materiaalit löytyvät tästä.

Mikäli sinulla on ammuntaan liittyvää kysyttävää, voit olla yhteydessä jaoston vastuuhenkilöihin.

Huomioi että ammunnoissa pitää olla aina voimassa oleva vakuutus, joko Reserviläisliiton hankkima toimintaturva tai SAL:in myöntämä vakuutus.

SRA

PRS -tyylinen ammunta