Kevät-SRA 2024 13.-14.4.

Turun Reservialiupseerit - Turun Reserviläiset ry järjestää Kevät-SRA 2024 kilpailun Porin Prikaatin taisteluampuma-alueella 13.-14.4.2024. Kilpailu on Varsinais-Suomen Reserviläispiirien SM-karsintakilpailu, johon piirien ampujat ovat etusijalla.

la 13.4. - su 14.4.2024

Klo 08.00 - 18. 00

Porin Prikaatin 300m ampumarata, Säkylä.

Katso sijainti kartalta

Porsaanharjun karju - kilpailun tunnus.

Tänä vuonna Kevät- ja Syys-SRA ampumajuhlat järjestetään Porin Prikaatin taisteluampuma-alueella. Se sijaitsee Säkylänharjun maastoissa, jonka jatkeena on myös Porsaanharju. Tästä kisatunnukseksi juontui ”Porsaanharjun karju”.

Kilpailun johtaja: Joose Olli

Ratamestari: Jari Pentinmäki
Tekninen asiantuntija: Jani Salo

Rastit: Kilpailussa ammutaan 6 rastia. Käytettävät asetyypit ja minimilaukausmäärät ovat kivääri (85ls), pistooli (45ls) ja haulikko (20ls).  Maksimiampumaetäisyydet ovat kiväärillä noin 250m, pistoolilla 25m ja haulikolla 25m. Maksimi haulikoko on 3mm.

Kilpailuluokat: Avoin, vakio ja TST. Kilpailu ammutaan kahtena päivänä. Toimitsijakilpailupäivälle lauantaina otetaan toimitsijoiden lisäksi enintään 10 kilpailijaa. Varsinaiselle kilpailupäivälle sunnuntaina otetaan mukaan enintään 66 kilpailijaa.

Aikataulu: Kilpailu alkaa sunnuntaina 14.4. klo 08.00 ilmoittautumisella 300m ampumaradalla. Kilpailijapuhuttelu on klo 08.30 ja ampuminen alkaa klo 09.00. Lauantaina toimitsijakilpailu alkaa klo 10.30 kilpailijapuhuttelulla ja ampuminen alkaa klo 11.00.

Maksut: Kilpailun osallistumismaksu on 50 euroa ja se maksetaan 15.3. mennessä Turun Reserviläisten tilille FI10 5716 9020 1263 01, viestiksi: Etunimi, Sukunimi, KevätSRA. Varaudu esittämään tosite maksusta asetarkastuksen yhteydessä. Kilpailijat voivat valita ryhmän, kun ovat maksaneet osallistumismaksun. Järjestäjä pidättää oikeuden hyväksyä piirien ulkopuolisia kilpailijoita 16.3. alkaen.

Vakuutusturva: Kilpailijoilla tulee olla voimassa oleva SRA-ampujan status ja vakuutusturva, joko Reserviläisen toimintaturva tai SAL:n kilpailulisenssiin sisältyvä vakuutus. Todiste vakuutusturvasta, SRA-statuksesta ja res. yhdistyksen jäsenyydestä on esitettävä ilmoittautumisen yhteydessä.

Asetarkastus: Asetarkastuksessa tarkastetaan kivääri, pistooli ja kotelo.

Muuta: Kilpailu ammutaan viimeksi julkaistuilla SRA-säännöillä. Aseettomien on mahdollista ampua järjestäjien laina-aseilla. Ilmoita laina-asetarpeesta ilmoittautumisen yhteydessä. Laina-asekysely

Rastikuvaukset: Rastikuvaukset ovat julkaistu –> TÄSTÄ

Ilmoittautumiset: Kilpailu- ja toimitsijailmoittautumiset Practiscore -palvelussa. Linkki ilmoittautumisiin on https://practiscore.com/kevt-sra-2024/register. Ilmoittautuminen aukeaa 15.2.2024. Ohje Practiscoreen.

Toimitsijaksi ilmoittautuminen: Toimitsijakysely (TÄYNNÄ, varapaikkoja)

Tiedustelut ja kysymykset: joose.olli@gmail.com